14.000 Ft fölött INGYEN KISZÁLLÍTÁS!

A HIPHIP Alkotói Kampányáról


Alkotói kampányunkat abban a reményben indítottuk el, hogy fogyasztási beidegződéseink formálhatók. Meggyőződésünk, hogy közösségi alapon, alulról szerveződve hatékonyan lehet termelni és fogyasztani.

Támogasd azt, ami számodra érték

Amikor a HIPHIP Alkotói Kampányban szereplő alkotó termékét választod, azzal személyes preferenciádat nyilvánítod ki. Nem egy arctalan tömegcikkre költesz, hanem célzottan azt az alkotót segíted, akinek a munkája számodra értékes. A kampány egy fontos lehetőség arra, hogy közösségi szintről támogasd azt, ami neked fontos, hogy pozitív visszajelzést adj egy olyan alkotónak, akinek szívesen inspirálod a munkáját és akinek a munkája téged inspirál. Közösségi szinten egy ilyen fogyasztói döntés egyúttal a kapcsolatteremtés egy formája. Kampányunkkal szeretnénk elősegíteni egy tudatos fogyasztói magatartás erősödését: szeretnénk, ha minél több ember ismerné fel azt, hogy a fogyasztási döntéseinkkel aktívan alakíthatjuk a környezetet, amiben élünk. Nem mindegy, hogy kire és mire költünk.

Alternatíva a tömegtermelésre

A HIPHIP Alkotói Kampány azáltal, hogy a tömegtermelés közösségi alapú alternatíváját kínálja, lehetőséget próbál teremteni arra, hogy öko-lábnyomunkat csökkentse. Az amúgy is környezetszennyező és pazarló textiliparban óriási probléma a túltermelés. Az alkotói kampány során ez ellen szeretnénk tenni: csak az előzetesen megrendelt termékek kerülnek legyártásra. Csak olyan, amire igény van, és csak annyi, amennyire szükség van.

A meglévő gyártási technológia mellett (digitális nyomtatás ECO PASSPORT by OKEO-TEX tanúsítványú festékkel) folyamatosan keressük a lehetőségét annak, hogy minél környezettudatosabb eszközöket alkalmazzunk. Hiszünk abban, hogy közösségi szinten kontroll alatt tarthatók ezek a folyamatok. 

Régi beidegződések helyett új formák

A HIPHIP Alkotói kampányban igyekszünk tágan értelmezni azt, hogy mit jelent pl. egy póló dizájn. Egy közösségi alapú kezdeményezés nyomán kiderülhet, hogy egy költő verssora éppúgy megjelenhet egy ruhadarabon, mint egy mémgyáros vizuális poénja, egy blogger aranyköpése, vagy egy tetováló művész korábban csak bőrön viselt darabja. Hogy miből lesz termék, az a kampányban az alkotó és a közösség aktív interakciója nyomán formálódik. Hiszünk abban, hogy egy ilyen nyílt végű, az alkotó és a közösség számára egyaránt izgalmas és inspiráló folyamat eredményeképpen új és értékes dolgok születhetnek.

Ötleteitekre mindig örömmel építünk!

A közösségi elv természetesen a HIPHIP Alkotói kampány egészére is igaz. Örömmel fogadjuk ötleteiteket, észrevételeiteket, kérdéseiteket stb. kampányunkkal kapcsolatban, alkotói és közönség oldalról egyaránt.

e-mail címünk: hiphip.merch@gmail.com